Friday, September 23, 2011

Miks lüüakse maaslamajat?

Küll on ikka tore blogi pidada, kui mingid mõtted hakkavad peas keerlema, siis tuled ja kirjutad need lahti. Seekordne teema ei ole niivõrd meie perega seotud, pigem on seotud ühe teise perega kus kasvab samuti haige laps. Asi on selles, et kui ma kuulen ebaõiglusest, halvast kohtlemisest, tagakiusamisest, siis hakkab mu karikas keema koheselt. Ilmselt on taluvuspiirid selles osas juba ületatud iseenda katsumuste näol. Kui endal on olnud sellised juhused, siis pigem oled sõnatu, kurb, taastumine halvast kohtlemisest on päris pikk.
Aga teema on sellest, et nagu juba kirjutasin, siis ka enda kogemused on sellised, et kui sa oled nö maas elumurede tõttu ( minul ja ka sellel teisel perel lapse haigus), siis leidub neid inimesi kes arvavad et neil on õigus sulle veel üks hoop anda. Tihti isegi põhjendatatult. Ma eeldan et selle taga võib olla ütleja madal enesehinnag ja enda enesetunde parandamine teise alandamise läbi (kuulge, kuidas saab ennast nii tehes hästi tunda??). Mingid lapsepõlvetraumad? Enda elumured ja enese maandamine sellise käitumise läbi? Ok, ma ei mõista seda, aga teoreetiliselt on see võimalik. Ma ei hakka kirjutamagi mis ma sellistest inimestest arvan. Ütlen viisakalt et mul on kahju, et nende elu neid selliseks on muutnud. Ma loodan et nad leiavad endas jõudu saada õiglaseks, sest puhta südamega on palju kergem elada.
Aga jah, selliseid alusetuid tümitamisi on ikka olnud. Mõistetamatuid alandusi. Kummalisel kombel tabavad need inimest just siis kui inimesel on raske, küllap seepärast, et murekoorma all on inimene kergem saak.
Samas jälle, ei saa mainimata jätta õilsaid sangareid kes ülekohtust kuuldes kohe saduldavad oma valged täkud, ja on valmis Sinu nimel lagingusse tõttama. Jaa, need inimesed toovad naertatuse suule! Heas ja halvas Sinu kõrval. Võib-olla ongi halb hea just seepärast, et sa tunneksid seda HEAD mis Sinu kõrval on veelgi võimsamalt? Küllap vist.
Igatahes mu sõbrad, ka minu täkk on valmis, hüppan sadulasse siis kui tuleb märk sellest et seda on vaja teha. Hea nimel, õigluse nimel, aususe nimel. Hoidke eest teie, kes te teete alusetult liiga. Olen sallimatu nende vastu kes teevad tahtlikult halba. Võib olla et tuli nüüd väga väge täis postitus :). Aga hinge ei mahu ülekohus enam kuidagi ära.
Kaire, I`ll stand by you.. ja teised ka, teie kõrval seisan ka kui te mind vajate. Loodan et teate seda.

No comments:

Post a Comment