Monday, December 19, 2011

Jõuluüllatus :)

Täna oli tõeline jõuluüllatus! Mind kutsuti kooli, et anda üle Loo kooli laste ja õpetajate poolt korjatud heategevuslikud ca 155 eur. Selleks et saaksime muretumalt Soome haiglasse sõita! Ümbrikke vastu võttes vesistasin ja pobisesin tänusõnu. Lihtsalt ei osanud midagi öelda, sõnad on selliste tegude kõrval nii väiksed. Ja piisavalt suuri sõnu selle jaoks ei ole veel keegi suutnud välja mõelda. Igatahes läheme nüüd rahaliselt palju julgema südamega 23 jaanuarile vastu. Gilbert meisterdab tänukaarte. Ma ei oska piisavalt hästi tänada. Jään selliseid tegusid alati südames kandma ja loodan et kunagi, kunagi saame meie aidata kedagi nii nagu on aidatud meid!

Copisin selle enda facebooki lehelt nii nagu suure emotsiooniga kirjutasin.
Südamest, suured- suured tänud!
Vaatasin seda Eestimaa uhkuse saadet hiljuti ja mõtlesin et huvitav kas kõik need inimesed kes on meid nii palju aidanud, kes on olnud toeks, et kas nad mahuksid sinna saali ära üldse?
Head inimesed, suured südamed, hingest tulevad teod.. See kõik on nii ilus. ma ei nutnud täna kurbusest, ma nutsin selle pärast et ma olen nii õnnelik et te kõik olemas olete mu kallid. See on nii suur tunne, näha lähedalt nii palju headust. Ma isegi tunnen et ma ei saa sellest nii palju kirjutada, sõnad tõesti muudavad selle kõik kuidagi väiksemaks kui see tegelikult on. See on tummalt suur kummardus ja tänutunne, see on nii suur tunne. Aitäh, kogu hingest, kõige eest!

3 comments:

  1. Nii toetav on lugeda :). Meenub üks kirjakoht piiblist: Psalm 37:25 Ma olin noor ja olen vanaks saanud; aga ma pole näinud õiget hüljatuna ega tema lapsi leiba kerjavat.

    http://www.youtube.com/watch?v=bk0dPgmuJF8&feature=related

    Kaunist jõuluaega teie perele!

    ReplyDelete
  2. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    ReplyDelete