Friday, July 23, 2010

Ta oskab jälle lugeda, kirjutada, arvutada :)

Eile oli peres rõõmupäev! Mu laps oskas jälle arvutada, ilusasti peast ütles vastuseid. Kirjutas korralikult, mõned tugeva-nõrga hääliku vead ainult. Ja luges ka kenasti!!!
Ma olin nagu rõõmupall ja mu laps samuti :) Poeg ütles,et tal on uskumatult hea olla. Mul oli seda rõõm kuulda, samas pani mõtlema, et kuidas ta siis tavaliselt ennast tunneb?
Nagu olen korduvalt näinud, siis aju tõepoolest taastub. Aga mõtlen ka sellele, et kui kaua see aju suudab niimoodi pingele vastu panna?
Igatahes kui kõik jääks nii nagu praegu, siis ei tohiks tal koolis õppimisega probleeme tulla. Samas jah, ma ju tean et ei jää nii.. pidevalt kepsleb see õpivõime üles-alla. Kas tuleb ometi pääsetee? Ma näen et kõik ei ole veel kadunud,lootust on. Aga kui midagi ei muutu, siis kauaks kõik korda jääb?

No comments:

Post a Comment