Thursday, December 16, 2010

Ohh. kas tõesti jälle haiglasse?+ Laste heategevus.

Poiss oksendab, kõhuviirus. Vesi ka sees ei seisa. Kui nüüd õhtused rohud ka sees ei seisa, siis.. tulemused võivad olla ettearvamatud :( Mul pole ka mõtet mingitele arstiabi telefonidele helistada, ma tean et nad ütlevad et kohe haiglasse. Ja kui imeväel olukord ei parane, siis nii ta kahjuks ka läheb. Jumal küll kuidas ei taha sinna minna.. Mingisugune tühine kõhuviirus viib meid JÄLLE haiglasse. Ohh. Palun,palun, palun .. PALUN,PALUN, PALUN oksendamine palun lõppe ära!!!

Laste heategevus- helistasin õpetajale, et poiss oksendab ja kooli ei lähe. Õpetaja rääkis,et koolis oli olnud jõululaat ja seal oli lastekaitse töötaja organiseerinud lastele heategevusvõimaluse. Iga laps võis niipaljuga kui tahtis toetada meie poisi ravi. Lapsed korjasid kokku 416 eek. Minul muidugi jälle pisarad voolavad. Ausalt, ma tahaks niiväga, et need ei oleks meie kelle jaoks selliseid asju tehakse. Ma tahaksin üle kõige et laps oleks terve ja et ei oleks selliseid muresid. Aga see mida on tehtud, see on midagi nii ilusat. Ma ei suuda seda tunnet mitte kuidagi sõnadesse panna, selliseid sõnu ei ole loodud. See on nii ilus ja samas nii valus. Lapsed olid korjanud et saaks selle raha eest rohtusid osta näiteks. Aga mul on tunne, et kõik see raha mis meile on antud.. kogu selle aja jooksul mai kuust alates.. et selle peaks seinale raamima, need inimesed peaks südamesse raamima kuigi ma suurt enamust neist isegi ei tunne.
Ohh, jooksen,oksendab jälle :(

1 comment:

  1. Nii,õnneks saime koju jääda ikka :) Purustasin tabletid ära ja andsin väikeste lonksude keedetud rosinaveega sisse :) Jäi pidama. Täna tundub kummalisel kombel juba korras olevat kõik.
    See laste raha kogumine on ka.. siiani muudkui mõtlen. See et lapsed oma taskurahast niimoodi.. minu lapse heaks. Mul ei ole sõnu! Südames on ääretu tänutunne jällegi.
    See raha läheb mu lapse kontole nüüd ja nö. operatsioonifondi.
    Mul ei ole sõnu et väljendada enda tundeid. tunnen ennast selles osas saamatuna. Aga seda mis hinges toimub ei olegi vist hästi võimalik kirjeldada. Suured tänud!!!!! Südamest.. suured tänud!

    ReplyDelete