Monday, April 11, 2011

KAS NII KÄIBKI??????

Nii, eile sattusin lapsega haiglasse jälle. Hoog 45 minutit ja üle ei läinud. Kuna sõit võttis ka oma aja, siis hoost välja tuli põhimõtteliselt haigla ukseees alles. Sealt haiglast anti mulle vihje, et kuna selle opi asjaga on nii kaua venitatud, et ma pöörduksin ise Soome. Otse, et paljud patsiendid pidid nii tegema. Ok, helistasin siis Tartusse, et rääkida sellel teemal. Arst ütles mulle et tema on juba väsinud meie opi kohta küsimast. Et ma küsiksin otse inimeselt kes Soomega suhtleb. ja lisaks sõidab tema ära kohe ja minuga rääkida ei saa, sest tal on ümber palju inimesi kes temaga suhelda tahavad. Tagasi tuleb kuu aja pärast..
Nüüd tunnen et viimnegi pind on jalge alt tõmmatud. Meid lihtsalt jäetakse, niisama. Me oleme 2 nädala jooksul 2x haiglas olnud jälle ja teada ju on et kriitiline aeg on. Mulle tundub et see ei huvita lihtsalt arsti. Tallinna arst küsis ka et millal teil see op juba tuleb???? ma ei tea. No mis ma teen? No mis ma ometi teen??????

No comments:

Post a Comment