Friday, April 1, 2011

http://petitsioon.ee/toetame-hooldajatoetuse-tostmist

Nii, läks käima allkirjade andmine. Kui nüüd hästi läheb, siis jõuab see taotlus riigikokku. Mida paksema allkirjade pagasiga, seda parem. Käisin täna paberile allkirju võtmas haiglas. Rääkisin sealsete emadega sellest mis töös. Paljudel ei ole kodus arvutit, nad ei saa sealtkaudu hääletada. Nemad kirjutasid oma nimed paberile. Nad olid õnnelikud,lihtsalt selle eest olid õnnelikud et nad võivad anda allkirja lootuse eest. Osad neist on olnud juba üle 10 aasta põhimõtteliselt kodused. Talvel on ratastooliga ikka väga raske liikuda ju. Suvel pääsevad pikemalt jalutama. Rääkisid mismoodi nad samuti nagu mina loevad sente et kas ja mida lauale osta. Raske on, väga raske. Lisaks pidevale murele lapse tervise pärast on sul veel ka pidev mure selle pärast et sa lihtsalt ei saa hakkama. Nad ütlesid, et neil on juba häbi sots. osakonna uksetaga käia. Neil on häbi, et nad peavad tõestama iga sõitu, iga ostu. Mis elu see on?
Mulle on mitukümmend korda öeldud, et aga keegi ei tee ju midagi. Te olete vaiksed,te olete nähtamatud.Kannatate vaikselt. TEHKE SIIS MIDAGI!
Ma tegin. Mul on seljatagune olemas inimese näol kes hakkab edasi tegutsema allkirjadega. See hääletus ei jää niisama. Teie häält on vaja. Toetage!
http://petitsioon.ee/toetame-hooldajatoetuse-tostmist



Pojaga on haiglas nii ja naa. Nüüd vahetati rohtusid jälle. Apydan võeti ära üldse päevapealt, asemele pandi Trileptal 1200mg ja Phenhydan 25 mg... tegelikult ma ei taha sellest rääkida. Arst vahetas rohud kuidagi niimoodi välja et mina sain sellest juhuslikult teada. Ma ei tea, äkki peavadki asjad nii käima? Samas,räägitud sai ju arstiga täna mitmeid-mitmeid kordi koridori peal..MIKS ta midagi ei öelnud? ma oleksin keeldunud. Ma tean mida rohu vahetamised mu lapsele tähendavad. Kas arstid ka omavahel suhtlesid ma ei tea, sest tartu arsti ma kätte ei saanud. Hooge täna õnneks ei olnud, kuigi EEg oli ikkagi täielikult epilepsiat täis.Samas,eks seda oligi ju oodata vaadates lapse seisukorda. Ahjaa, nägemine kadus ilmselt tänu ühe ravimi üledoosile. Seda ravimit vähendati.

No comments:

Post a Comment