Tuesday, May 4, 2010

Ja jälle iga päev hood...

Alles hõiskasin siin õnnelikult et 4 päeva vahet. Noh, 4 päeva jäigi piiriks. 01.mai- 2 hoogu. 02.mai - 1 hoog. 03.mai - 2 hoogu. 04.mai,ehk siis täna ka juba hommikul oli hoog. No miks, miks, miks??? MIKS????? Suurendasime Apydani kogust hommikul +0.5 tbl, ehk siis hommikul 450 mg ja õhtuks jäi 300 mg+ siis Rivotril hommikul ja õhtul ning Depakine hommikul ja õhtul... need on vanades kogustes, sest neid tõsta enam ei anna,juba ülemisel piiril näidud.
Asjad on läinud nii hulluks ja kuidagi järjest hullemaks lähevad.. vanasti sai ikka mõned nädalad hoogudel vahet, nüüd hüppad õnnest kui 1 päev vahele on jäänud ja sedagi juhtub väga harva. Meil Tallinna arst arvas, et peaksime ikkagi varem sinna Svat ( oli vist selline nimi?) uuringutele saama, sest olukord on hull. Iga päev hood.. see on väga halb!
Ma tunnen,et ma ei taha enam inimestega rääkida, va. need kes väga kursis meie looga. Ma ei suuda vastata küsimustele, et kuidas meil läheb? Ja ma ei suuda seda meie juttu ka enam rääkida. Mul on tunne,et ma ei saa enam inimestega rääkida, sest toon kogu aeg ainult halbu uudiseid.

No comments:

Post a Comment