Monday, April 5, 2010

Miks ma üldse blogima hakkan?

Üldiselt ei ole ma väga selline inimene kellele meeldiks oma mõtteid ja tegusid kuhugi kirja panna. Noh, hea on olla keegi-kuskil kellest eriti midagi ei tea :)
Aga asi on mu poja haiguses. Tal on epilepsia ja tänu haigusele ka koolis õpiprobleemid. Oleme vahetanud lugematu hulga rohtusid, läbinud komisjone psühholoogide, psühhiaatrite,logopeedide jne juures. Viimasel ajal ka viibinud tihti haiglas tänu sellele et laps lihtsalt ei tulnud enam epilepsia- hoogude alt välja ( väga-väga jube kogemus).
Olen otsinud netist abi õpiprobleemide puhul. Midagi nagu oleks,aga ega ausalt-öeldes erilist abi saanud ei ole. Paljud asjad mida tuleks teha ja kust alustada liiguvad hoopiski ainult "rahvasuus".St kui poleks olnud mul Enelit, siis oleks meil paljud asjad teadmata ja tegemata. Aga ma üritan nüüd meie tegemist ja toimetusi kirja panna. Ma tean,et ma pole eriti järjekindel inimene oma tegevustes, aga ma üritan :)

No comments:

Post a Comment