Friday, April 23, 2010

Uudiseid veel ei ole. + rohi Apydan.

Helistasin täna ise Tartusse, et küsida kas on juba midagi otsustatud. Arst vastas, et konsiiliumit ei ole veel kokku kutsuda saanud tänu sellele tuhapilvele mis lennuliikluse halvas. Osad arstid ei jõudnud õigel ajal Eestisse. Konsiilium toimub järgmise nädala lõpus. Ma seda varem ei kirjutanudki,et meil on kasutusel ka uus rohi praegu mis Tartust määrati. Apydan. Seda on mu pojake tegelikult juba üle nädala võtnud. Hoogusid see ära võtnud kahjuks ei ole,ikka iga päev hood. Arst soovitas kogust tõsta homsest hommikust. Ehk siis hetkel igapäevaselt 7 tabletti.. noh,on ka hullem olnud. Eelmisel kevadel oli päeva kogus 11 tabletti. Ma nii väga ootan ja loodan,et see operatsioon mis tulekul on, et see tõesti võtabki mu lapselt selle haiguse. Siis pääseb ta ometi rohtude söömisest ja saab normaalse lapse elu tagasi. Praegu ongi nii,et ühelt poolt on kohutav hirm selle operatsiooni ees. Ikkagi aju.. ja pea.. Aga samas,lõpuks on olemas ka lootus, et mu lapsega saab kõik korda!!!

Meelelehutuslik pool -Mari kustus mu facebooki kasutajaks ja hallasin mängima Farmwille`i mängu. Täiesti uskumatult hästi aitab see mäng mõtteid muredelt ära juhtida :) Nagu päris aiatöö.. Täna olen rahulik. Eks see teadmatuses olek on jube,aga noh,nüüd kui ma tean,et ma praegu midagi teada ei saa, siis hetkel on kergem:)

1 comment:

  1. Tere taas,
    loen ikka su tegemistest siin ja hoian pöialt, et kõik õnnelikult lõppeks. Nii mina kui ka Anne-Liis oleme farmisõltlased. Mina küll juba viimasel levelil, aga ikka loobuda ei suuda, seega kui naabreid vaja on siis lisa meid julgesti, soovitan sulle ka teisi häid naabreid, siis saab kinke ja muid boonuseid rohkem. alguses on neid eriti vaja.

    ReplyDelete